Πολιτική επιστροφών

α) Επιστροφές Παραγγελίας

Η εταιρεία μας επιτρέπει, χάρη στην πληρότητα των περιγραφών που τοποθετεί στις σελίδες της, να είναι γρήγορο και εύκολο να χρησιμοποιηθεί το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διατίθενται στην οθόνη του υπολογιστή σας. Παρόλα αυτά, το προσωπικό της εταιρείας μας είναι πάντα έτοιμο να βοηθήσει όπου χρειαστεί και να λύσει όλες τις απορίες σας.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι χαλασμένο θα αποσταλεί κατόπιν συννενόησης, στην αντιπροσωπεία ή στην έδρα της εταιρίας μας, για αποκατάσταση της βλάβης ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Για κάθε άλλη περίπτωση επιστροφής, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε προηγουμένως μαζί μας σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών μετά την έκδοση του δελτίου αποστολής ή τιμολογίου (διαφορετικά η επιστροφές δεν γίνονται δεκτές), ώστε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Σε κάθε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν στην έδρα της εταιρίας μας εντός 20 ημερών, τότε η exoplismos.edu δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννοήσεως και πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή και το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας.

β) Ακύρωση παραγγελίας

Η εταιρείας μας διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας ηλεκτρονικής και μόνο παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) μέχρι το τέλος της ημέρας της παραγγελίας, με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@exoplismos.edu.gr  και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της.

(γ) Δικαίωμα υπαναχώρησης


Πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή

1. Πως ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο υπαναχώρησης, που του παρέχει ο προμηθευτής, ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Αν ο προμηθευτής δεν ενημερώσει για το δικαίωμα υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.

Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.

2. Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων,

τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή,
τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,
τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης,
η προμήθεια τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται από τον προμηθευτή σε συχνή και τακτική βάση στην κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή,
οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,
οι εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός κι αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους.